یک گروه ناشناس موسوم به «عدالت برای فلسطین» اطلاعات شخصی و هویت مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یک گروه مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «عدالت برای فلسطین» اعلام کرد که از ماه گذشته تاکنون شروع به انتشار اطلاعات و هویت تعدادی از مقامات موساد، ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک در بستر کانال‌های تلگرامی کرده است.

این گروه از ماه گذشته اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن، آدرس، شماره شناسایی و تصویر مقامات رده بالای نظامی رژیم صهیونیستی که برای مردم عادی ناشناس هستند، را منتشر کرده است.

در منشور گروه «عدالت برای فلسطین» نوشته شده است که این گروه شبکه مردمی بین المللی از آزادگان و حامیان عدالت و مستضعفان و بی‌خانمان‌های جهان است و تمرکز آن بر مبارزه با ظلم و ستمگران است و به شناسایی و افشای هویت مقامات ظالم در سراسر دنیا ادامه خواهد داد.

این گروه همچنین قصد دارد اطلاعاتی را که جمع آوری می‌کند به گروه‌های حقوق بشری در سراسر جهان برساند تا این مقامات را در دادگاه‌های بین المللی محاکمه کنند.

در ادامه منشور این گروه آمده است که ملت مظلوم فلسطین در حال حاضر بزرگترین گروه مردمی در جهان است که به عنوان ملتی با هویت بیش از ۷۳ سال مورد ظلم  رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته اند. این گروه در تلاش است تا با عاملان این ظلم مسلم مبارزه کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این گروه قصد دارد برای هدف قرار دادن مقامات امنیتی سایر کشور‌های ظالم دنیا نیز اقدامی انجام دهد یا خیر.

ماه گذشته نیز یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین برای نخستین بار اطلاعات شخصی و محرمانه رئیس جدید سازمان اطلاعات و  امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) را در رسانه‌های فلسطینی  منتشر کرد.

اطلاعات افشا شده از سوی این منبع در پایگاه «فلسطین الان» شامل نام رئیس این سازمان  (که اکنون معاون شاباک است) که خود صهیونیست‌ها آن را با حرف R عبری نشان می‌دهند، است. طبق اطلاعات افشا شده نام کامل  رئیس بعدی شاباک «رونن برزوفسکی» بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار