رئیس دانشگاه ماردین ترکیه با اعلام اینکه سعی داریم با دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه طرح‌های سلامتی همکاری کنیم، گفت:رینوتکس می‌تواند همکاری‌های بین المللی بین هیات‌های علمی و آکادمی را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابراهیم اوز جوشار رئیس دانشگاه ماردین ترکیه گفت: تحریم ایران به منظور عقب نگهداشتن از توسعه علمی است و بنابرین باید برای تقویت علم و دانشگاه تلاش بیشتری کنیم.

اوافزود: در دوره فراگیری ویروس کرونا کشور‌های سرمایه داری بهایی به سلامتی انسان‌ها ندادند و با وجود حرف‌های خوب در عمل چیزی ندیدیم.

او با اشاره به اینکه در این معضل جهانی کشور‌های غربی روی خود را نشان دادند و ذات حقیقی شان آشکار شد، گفت: کشور‌های اسلامی باید با هم اتحاد داشته باشند تا قدرتشان بیشتر شود.

رئیس دانشگاه ماردین ترکیه با بیان اینکه از ماردین به تبریز آمدم تا این اتحاد را تقویت کنیم گفت: ما در دانشگاه ماردین بیشتر در زمینه علوم اجتماعی و گردشگری فعال هستیم، اما دانشگاه ما درصدد فعالیت در حوزه سلامت است و در سال‌های اخیر در این زمینه طرح‌هایی اجرا کردیم و رشته گردشگری سلامت را تاسیس کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار