مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به شناسایی ۴۰ خوشه صنعتی در استان گفت: از این تعداد چهار خوشه در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در جلسه شورای راهبردی خوشه فرش و تابلو فرش تبریز،گفت: خوشه فرش و تابلو فرش تبریز جزو خوشه‌های در حال اجرا بوده و ۹ خوشه نیز با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مرحله پایانی خود رسیده و تحویل شبکه‌های فراگیر شده است.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های توسعه خوشه جزو اهداف و ماموریت‌های حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی بوده و در این راستا از اواخر دهه ۸۰ برنامه‌های توسعه خوشه در این استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: بررسی برنامه‌های عملیاتی خوشه فرش و تابلو فرش تبریز برای سال سوم مورد تصویب قرار گرفته و بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و اعزام هیات تجاری به خارج از کشور از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از این خوشه است.

نیرومند اسکویی برگزاری دوره‌های آموزشی و رویداد استارت آپی، طراحی و نصب نماد فرش در یکی از میدان‌های شهر و تکمیل پروژه وب سایت خوشه فرش و تابلو فرش تبریز به چند زبان را از دیگر برنامه‌های حمایتی از این خوشه اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.