مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز واگذاری زمین صنعتی در فاز توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی سلیمی، بعثت، بناب و علیشاه با هزینه کردی بالغ بر ۱۴۰۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل واگذاری اراضی صنعتی در فاز‌های موجود شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی، بعثت و  بناب با توجه به پیگیری و استقبال سرمایه گذاران و صنعتگران، اظهار کرد: فاز توسعه این شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مرحله اول با مساحت ٦٥٢ هکتار و هزینه کردی بالغ بر ۱۴۰۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: در سال‌های اخیر مهمترین مشکل برای سرمایه گذاران استان، نبود زمین صنعتی بود که بعد از سال‌ها، توسعه ۱۰۰ هکتاری با هزینه ای بالغ بر ٢٠٩ میلیارد ریال برای شهرک صنعتی بناب فراهم شده و این زمین‌ها آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی با اشاره به وجود بزرگترین شهرک صنعتی کشور در استان، افزود: شهرک صنعتی بعثت در فاز توسعه ١٣٠ هکتار شروع به واگذاری کرده است که تا امروز برای این شهرک صنعتی ٨٨٩ میلیارد هزینه شده است.

نیرومند با اشاره به اولویت این شرکت برای توسعه و آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی استان، گفت: در این راستا ٢٦٨ میلیارد ریال برای توسعه شهرک سلیمی تبریز هزینه شده است.

 وی خاطرنشان کرد: ناحیه صنعتی علیشاه، ۱۶ هکتار مساحت داشته و برای ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی قابلیت استقرار دارد که با توجه به پتانسیل بالای تولید در علیشاه، یکی از کمبود‌های موجود این شهر، ناحیه صنعتی بود که این مهم با همت شرکت شهرک‌های صنعتی و با مساعدت و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان عملی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار