صبری پور بر راه اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در بخش دارخوین با توجه به بعد مسافت نسبت به شهرستان شادگان تاکید کرد.

امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان با ارائه آموزش‌های لازم نقش مهمی در افزایش اشتغال دارد، گفت: همه تلاش اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان این است که تا آموزش‌های مهارتی در بخش‌های مورد نیاز به فراگیران ارائه شود.

او افزود: راه اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در بخش دارخوین با توجه به بعد مسافت نسبت به شهر شادگان الزامی است و این موضوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان قرار گرفت.

صبری پور بر لزوم ایجاد کارگاه‌های آموزشی تخصصی مورد نیاز در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت‌های شرکت فولاد و نیشکر کارگاه‌های آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجاد شود تا با آموزش مهارت‌های لازم براساس نیاز سنجی مهارتی وتخصصی افراد آماده به کار شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان به تشکیل جلسه شورای مهارت شهرستان طی هفته آینده اشاره و تصریح کرد: شورای مهارت شهرستان با هدف تبیین اهداف شورای مهارت و برنامه ریزی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی هفته آینده با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در محل فرمانداری تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.