رییس اداره هواشناسی تکاب گفت: این شهرستان شب گذشته با ثبت کمینه دمای ۵.۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر برای دومین شب متوالی سردترین شهر آذربایجان‌غربی در چند روز اخیر بود.

 رسول جبرییلی رییس اداره هواشناسی تکاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: این شهرستان شب گذشته با ثبت کمینه دمای ۵.۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر برای دومین شب متوالی سردترین شهر آذربایجان‌غربی در چند روز اخیر بود.

وی افزود: شهرستان تکاب ۲۴ ساعت قبل از آن نیز با کمینه دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد عنوان سردترین شهر استان را داشت که پس از تکاب، شهر‌های شاهین دژ با منفی ۳.۵، نقده با منفی ۲.۸ و بوکان با منفی ۲.۶ درجه سانتی‌گراد شب سردی را در جنوب آذربایجان‌غربی سپری کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای تکاب در شبانه‌روز گذشته ۱۱.۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شد اظهار داشت: شهر‌های پلدشت، خوی و ماکو در شمال آذربایجان‌غربی به ترتیب با ۱۹، ۱۶.۸ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر‌های این استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

رییس اداره هواشناسی تکاب گفت: دمای هوای این شهرستان از روز چهاردهم مهرماه گذشته به زیر صفر رسیده و امروز نسبت به پنج روز گذشته ۹ درجه سردتر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.