پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فدراسیون فوتبال باید درگیری طارمی و اسکوچیچ را مدیریت کند تا تیم ملی آسیب نبیند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسن زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه نشست مصطفی آجورلو، مدیر عامل این باشگاه با پیشکسوتان اظهار داشت: از اعضای کمیته پیشکسوتان که این نشست را تدارک دیدند، تشکر می‌کنم. تلاش پیشکسوتانی که در این نشست بودند، این بود که تصمیمات جدیدی برای بهبود شرایط پیشکسوتان باشگاه بگیرند.

حسن زاده درباره شرایط استقلال گفت: استقلال در فصل جاری ۴ بازی انجام داده و صدرنشین است. همین نشان می‌دهد که شرایط استقلال چگونه است. وقتی آجورلو به استقلال آمد، حاشیه‌ها از بین رفت و آرامش به تیم تزریق شد. شاید کیفیت تیم در ۴ مسابقه قبلی چیزی که می‌خواستیم نبود، اما این به خاطر ناهماهنگی و عدم آمادگی جسمانی کامل بازیکنان استقلال است.

او درباره پیوستن ۲ بازیکن خارجی به استقلال گفت: به هر حال هیچ تیمی کامل نیست و نقاط ضعف خودش را دارد. مجیدی به واسطه حضورش در استقلال به تجربه کافی رسیده و بازیکنان مد نظرش را جذب کرده است. کیفیت بازیکنان خوب است، اما مشکل ناهماهنگی وجود دارد که به تدریج این مشکل برطرف خواهد شد. استقلال نیاز به جذب هافبک دارد تا در این پست مشکلی نداشته باشد.

پیشکسوت استقلال درباره کنار گذاشته شدن طارمی از تیم ملی و خط قرمز اسکوچیچ روی نام این بازیکن پس از واکنشی که به صحبت‌های سرمربی تیم ملی مبنی بر تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی داشت، گفت: به اعتقاد من فدراسیون فوتبال می‌تواند این درگیری را مدیریت کند. طارمی بازیکن خوبی و حیف است که تیم ملی که اکنون شرایط خوبی دارد با این حاشیه‌ها دچار مشکل شود. فدراسیون باید نشستی برگزار کند تا کدورت‌ها برطرف شوند. اکنون نسل مستعدی در تیم ملی داریم. در هر پست ۲، ۳ بازیکن آماده داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم این مشکل حل شود و برد‌های تیم ملی هم ادامه داشته باشند.

او افزود: امیدوارم بازیکنان مغرور نشوند و حریفان را دست کم نگیرند؛ زیرا تمام حریفان مقابل ایران باانگیزه ظاهر می‌شوند. امیدوارم تیم ملی همین روند را ادامه دهد تا ۳ امتیاز بازی برابر سوریه و لبنان را هم بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار