مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت :در میان ۱۰ کالای عمده جابه‌جا شده در استان کرمانشاه سیمان با بیش از یک میلیون تن بیشترین حمل کالا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی هفت ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه ۳۵۲ هزار و ۲۲۰ بارنامه در استان کرمانشاه صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش داشته است.

او گفت : طی هفت ماهه ابتدایی امسال بیش از پنج میلیون تن کالا در استان جا به جا شده که بیشترین حمل کالا در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه با تناژ ۳ میلیون و ۶۳۲ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ، گازوئیل، مازوت و چقندر قند جزء ۱۰ کالای عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالا استان کرمانشاه بارگیری و جابه جا می‌شوند.

کرمی افزود: در میان ۱۰ کالای عمده جابه‌جا شده در استان کرمانشاه سیمان با بیش از یک میلیون تن بیشترین حمل کالا را به خود اختصاص داده است.

او گفت: در پارسال میزان بارنامه صادر شده و کالای برگیری شده نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش یافته، اما در امسال میزان حمل کالا سه درصد افزایش داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.