مدیر کارخانه‌ تعمیرات لکوموتیو بافق گفت: با تلاش متخصصان بومی تعمیرات اساسی لکوموتیو در بافق انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا رشیدیون مدیر کارخانه‌ی تعمیرات لکوموتیو بافق گفت: تعمیرات اساسی لکوموتیو، قبل از این در بافق صورت نمی‌گرفت.

او افزود: هزینه‌ی تعمیر و بازسازی کامل و اساسی یک لکوموتیو، حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که با انجام تعمیرات اساسی لکوموتیو از سوی متخصصان بومی، حدود ۱۰ درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

رشیدیون خاطر نشان کرد: علاوه بر این زمان تعمیرات نیز، حداقل ۷۰ درصد کاهش می‌یابد و بهره‌برداری از لکوموتیو بیشتر می‌شود.

او گفت: قبل از این تعمیرات اساسی در خارج از شهرستان انجام می‌شده و حدود شش ماه تا یک سال زمان می‌برده است، اما در حال حاضر فقط ۴۰-۴۵ روز تعمیر اساسی یک لکوموتیو، زمان می‌برد.

مدیر کارخانه تعمیرات لکوموتیو بافق بیان داشت: در گذشته قطعات مستهلک و غیر قابل استفاده می‌شد.

او گفت: حدود ۶۰-۷۰ درصد هزینه‌ها صرف خرید قطعات از خارج و ۲۰-۳۰ درصد هزینه‌ها صرف خرید قطعات از داخل می‌شود، اما در حال حاضر با بازسازی و تعمیر این قطعات در داخل، این هزینه‌ها کاهش پیدا کرده است.

رشیدیون گفت: در مجموع ۱۰۶ لکوموتیو در شهرستان بافق نگهداری و تعمیر می‌شود که ۵۰ لکوموتیو جی‌ای و ۴۹ لکوموتیو آلستوم و ۷ لکوموتیو آراُاُ  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار