آقازاده در مراسم تکریم خودش گفت: مردم کوتاهی، رخوت و خدای نکرده خیانت در امانت را نمی‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم تکریم خودش و معارفه جانشینش گفت: مردم کوتاهی، رخوت و خدای نکرده خیانت در امانت را نمی‌پذیرند.

آقازاده افزود: هر کاری کردیم وظیفه بوده است و مردم کار‌های که شده به خوبی می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

او اضافه کرد: در مورد آن کار‌هایی هم که می‌خواستیم انجام دهیم و نشد فهم مردم آنقدر بالاست که محدودیت‌ها و موانع را به خوبی ببینند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه سعی کردیم آنچه در توان و ظرفیت مدیران استان بوده انجام دهیم تصریح کرد: کار‌هایی که انجام شده قابل قبول و ارائه است.

او ادامه داد: در حوزه امنیت طبق نظر شورای امنیت کشور در این ۴ سال نسبت به گذشته ارتقاء ۱۰ تا ۱۲ پله‌ای داشتیم، ۲ انتخابات سالم برگزارکردیم، در حوزه تعامل با احزاب اولین بار خانه احزاب استان مرکزی را راه اندازی کردیم و بیشترین تعداد سفر‌های استاندار به شهرستان‌ها را در ۴۰ سال گذشته داشتیم.

آقازاده اظهار کرد: از استان‌های با نرخ تورم پایین هستیم و استان مرکزی تا پایان امسال حداقل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

او تصریح کرد: از آن کار‌هایی که انجام نشده عذر خواهی می‌کنیم و مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم و دوست داشتم برای مردم استان مرکزی که سابقه درخشانی در مفاخر تاریخ دارند کار‌های بهتری انجام میدادیم.

او گفت: تلاش خود را کردیم و اگر کوتاهی کردیم عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم با گشایش‌های بیشتر به خصوص در مسائل اقتصادی برای مردم صبور و انقلابی ما شرایط بهتری فراهم شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار