معاون صنایع و معادن سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات ۱۴ فعال اقتصادی و سرمایه گذاران بخش های مختلف اقتصادی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دارا فرامرزی معاون صنایع و معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در سیزدهمین  نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مشکلات این تعداد فعال اقتصادی با حضور مدیران عامل بانک های استان و مدیران شرکت های خدمات رسان بررسی شد.

فرامرزی افزود: عمده مشکلات این فعالان اقتصادی ، بدهی معوق تسهیلات ، ایجاد زیرساخت و نحوه تقسیط بدهی ها و استفاده از بخشودگی های قانونی و استمهال تسهیلات بود.

او تصریح کرد: با تصمیم گیری های انجام گرفته ، امید است ضمن رفع موانع تولید و مانع زدایی ، شاهد توسعه اقتصادی در بخش های مختلف باشیم و متقاضیان بتوانند با اتمام طرح های در دست اجرا و فعالیت مجدد واحدهای غیرفعال و توسعه واحدهای موجود، به توسعه اشتغال و افزایش تولید استان کمک کنند.

از ابتدای پارسال تا شهریور امسال ۴۰ واحد صنعتی غیرفعال در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشته است .

در سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۰ واحد تولیدی غیر فعال با سرمایه گذاری ۶۱۳ میلیارد ریال در استان به چرخه تولید برگشت.

امسال نیز براساس برنامه ابلاغی راه اندازی ۲۶ واحد صنعتی و تولیدی در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

بر اساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۱ واحد غیرفعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و پنج واحد غیر فعال مستقر در خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی استان تا پایان امسال باید به چرخه تولید برگردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.