رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام آمادگی سرمایه گذاران و وجود زیرساخت های لازم، زمینه اشتغال برای یک‌هزار و ۷۰۲ زندانی، در استان فراهم شده است.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با حمایت و مساعدت دستگاه قضایی استان و سازمان زندان‌ها با توجه به اعلام آمادگی سرمایه گذاران و وجود فضا و امکانات زیرساختی لازم، زمینه اشتغال برای یک‌هزار و ۷۰۲ زندانی در استان فراهم شده است.

عتباتی اظهار داشت: همچنین زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر دیگر از زندانیان در آینده نزدیک فراهم می‌شود تا میزان اشتغال زندانیان به بیش از ۲ هزار نفر افزایش یابد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت کارآفرینان و سرمایه گذاران، بیشتر در زمینه ایجاد اشتغال برای زندانیان بهره گرفت تا شرایط کار برای این قشر ضعیف فراهم شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این مرکز باید اشتغال زندانیان آزاد شده را هم در برنامه ریزی خود داشته باشد و بعد از آزادی زندانی آن‌ها را به حال خود رها نکند و از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیرد تا این افراد به یک زندگی سالم همراه با اشتغال حلال روی بیاورند.

عتباتی بیان کرد: به کار گماردن کسانی که اعتیاد داشتند و پس از ترک اعتیاد مورد تایید مرکز ترک اعتیاد وابسته به قوه قضائیه هستند، نیز مورد تاکید است و اشتغال آن‌ها بهترین راه حمایتی از این قشر به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.