جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تقدیر از مجموعه پزشکان و دیگر مسئولان استان خواستار تلاش بیشتر فرمانداران و مسئولان ارشد چند شهرستان برای خروج از وضعیت قرمز کرونایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در نشست مشترک با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز راهکار‌های مداخله برای خروج شهرستان‌های ممسنی، سرچهان و استهبان از وضعیت قرمز را بررسی کرد.

او با بیان راهکار‌های موثر در برون رفت از وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ممسنی، سرچهان و استهبان، از تمام فرمانداران و مسوولان ارشد شهرستان‌ها خواستار به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه شد و تلاش تمام مسئولان شهرستان‌های استان را در کنترل و مدیریت این بحران خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این نشست با تقدیر از مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه واکسیناسیون و مدیریت کرونا این موفقیت را نشان دهنده تلاش منسجم مدیران و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تامین سلامت مردم دانست.

قاسمپور همچنین تلاش‌های مسئولان ارشد استان و مجموعه سلامت برای مدیریت این بحران را مورد تقدیر قرار داد و برگزاری ۴۴۰ نشست ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی طی بیش از۲۰ ماه دوران اپیدمی کرونا حتی در ایام عید و روز‌های تعطیل را نمودی از این تلاش بی وقفه عنوان کرد.

او ادامه داد: مجموعه سلامت فارس از آغاز شیوع کرونا تاکنون و با وجود شرایط سخت کاری، با همکاری و همیاری سازمان‌های مرتبط با سلامت به تامین ماسک، کمک‌های مومنانه، تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ارایه خدمات درمانی به مردم موجب شدند تا نام فارس همچنان به عنوان قطب پزشکی کشور و پیشتاز در عرصه سلامت ثبت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در ادامه این نشست نقش تاثیرگذار مسوولان و ائمه جمعه و جماعت در دعوت عمومی به انجام واکسیناسیون و ایمن سازی جامعه را ستود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با تقدیر ویژه از دکتر قاسم پور معاون استانداری برای همدلی و همکاری با مجموعه سلامت، از مسئولان ارشد شهرستان‌ها خواست تا بر وضعیت انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان‌ها نظارت جدی داشته باشند.

مهرزاد لطفی نقش مسئولان ارشد استان و ائمه جمعه و جماعت را در روشنگری و بهبود روند انجام واکسیناسیون در راستای ایمن سازی جامعه بسیار تاثیرگذار دانست و هدف از تشکیل این نشست را بررسی راهکار‌های عملیاتی انجام مداخله در شهر‌های دارای وضعیت قرمز استان عنوان کرد.

او تغییر وضعیت شهرستان‌ها در برابر این بیماری را وابسته به عوامل گوناگونی برشمرد که موفقیت در این زمینه نیاز به مشارکت عمومی دارد.

لطفی موفقیت‌های مجموعه سلامت به ویژه تلاش برای مهار و مدیریت بحران کروناویروس را مدیون تلاش جمعی تیم سلامت، ائمه جمعه، استاندار فارس و تمامی مدیران و مسوولان ارشد استان و دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت مردم در اتمام روند واکسیناسیون، شاهد ثمربخشی تلاش‌های انجام گرفته برای مدیریت این بحران و ایمن سازی کامل جامعه در برابر این بیماری باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.