رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت با اشاره به اطلاع رسانی رسانه ها، گفت: رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،اسماعیل هنرور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت گفت: برپایی نشست صمیمی اهالی فرهنگ و هنر  زرین دشت با امام جمعه این شهرستان به منظور واکاوی مسائل فرهنگی و برشمردن نقاط قوت حوزه فرهنگ و هنر از مهمترین برنامه هفته شورای فرهنگ عمومی در زرین دشت است.

او بیان کرد: در این هفته علاوه بر برنامه متعدد فرهنگی، ضمن جهت‌دهی به فعالیت‌های فرهنگی هنری از نخبگان قرآنی این شهرستان تجلیل می‌شود.

هنرور تصریح کرد: هنرور از رسانه‌ها خواست تا با رعایت اخلاق و انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت با اشاره به اینکه زیر بنای توسعه هر جامعه‌ای گسترش اقدامات فرهنگی آن منطقه است، ادامه داد: پرداختن به اصلاح ساختارهای غلط، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان باید دغدغه اهالی فرهنگ و هنر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

او با تاکید مجدد بر ارائه و اخذ مجوز فعالان فضای مجازی در زرین دشت افزود: به دلیل ارتباط مستمر رسانه‌ها و فعالان مجازی با مردم و مسئولان بدیهی است هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ مجوز مربوطه برای فعالیت در سایت‌ها و یا کانال های خبری خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار