نماینده مردم نیریز در مجلس گفت: دولت هر چه سریعتر از گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را به پارلمان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نیریز، استهبان و بختگان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: دولت هر چه سریعتر از گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را به پارلمان معرفی کند، تعلل پیش از این باعث نابسامانی در آموزش و پرورش خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی و شهرستانی وزارت آموزش و پرورش بلاتکلیف هستند، مجدداً بر معرفی وزیر پیشنهادی تاکید کرد.

طهماسبی در پایان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت: توزیع نهاده‌های دامی باید با دقت بیشتری انجام شود زیرا کشاورزان به دلیل مکانیزم توزیع مشکل زیادی دارند و هزینه دام از ارزش آن بیشتر می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سلام مگر آموزش و پرورش هم جزء وزارتخانه ها است که وزیر داشته باشد ؟ مگر نیاز است که در جامعه تعلیم و تربیت داشته باشیم ؟ مگر آموزش و پرورش به جامعه مربوط می شود ؟ مگر تولید و ترویج مدارک دکترا با یک پرینتر و دستکاری سیستمی و رابطه ای صادر نمی شود ؟ راستی این همه محصول لیسانس و فوق لیسانس و دکترا داریم چند سالی هم آموزش و پرورش آیش بماند چه می شود ؟کار تولیدی که نداریم دلالی هم نیاز به تحصیلات ندارد ، اقتصاد ما هم که اقتصاد دلالی است لذا این همه هزینه برای آموزش و پرورش چه فایده دارد ؟ تازه اگر مردم سواد نداشته باشند به راحتی می توان بر آنها سالها هر جور که دلمان می خواهد حکومت کنیم . لذا تفریحات و گردشگری را بچسب که هم لذت دارد هم درآمد .بی خیال آموزش و پرورش که همش سخن از مطالبات و عدالت است .
آخرین اخبار