پاک فطرت:

جلوی تعارض منافع در وزارت بهداشت گرفته شود

عضو کمیسیون عمران مجلس به بیان توضیحاتی از محدودیت پذیرش دانشجو در رشته پزشکی در داخل کشور انتقاد کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یکشنبه ۱۶ آبان ماه در تذکری اظهار کرد: اجناس و اقلام خوراکی هر روز گران‌تر می‌شود و همین مسئله سفره مردم را مدام کوچک‌تر می‌کند. دولت باید نظارت بیشتری داشته باشد.  

وی با بیان اینکه تذکر بعدی من به صدا و سیما است خاطر نشان کرد: تبلیغات مصرف گرایی روز به روز در صدا و سیما بیشتر می‌شود و این گونه تبلغی کردن در شان نظام اسلامی نیست. صدا و سیما در بحث‌های مختلف فقط از تعداد محدودی نماینده استفاده می‌کند.  مجلس ۲۹۰ نماینده دارد و باید از همه استفاده شود.

این نماینده مجلس افزود: سازمان بورس منافع مردم را در نظر نمی گیرد و دخالت‌های غیر علمی و دستگاری در بورس باعث شده مردم اعتماد خود را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه مجلس از تعارض منافع سطحی عبور نکند خاطر نشان کرد: در وزارت بهداشت تعارض منافع باعث شده دانش آموزان نخبه برای تحصیل در رشته پزشکی به کشور خارجی بروند که اگر سهمیه پذیرش دانشجوی پزشکی افزایش پیدا کند این قدر خانواده‌ ها متضرر نمی‌شوند و ارز از کشور خارجی نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار