شروع جشنواره بین المللی هنر‌های شهری مشهد و انتشار فراخوان برای دعوت از هنرمندان ۲۲ آبان ماه و زمان نصب آثار در اسفند ماه امسال خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهزاد چوپانکاره رئیس اداره امور هنری شهرداری مشهد گفت: شهر یک موجود زنده است و تمام افرادی که در آن زندگی می‌کنند اجزای این شهر هستند، فضای شهری باید همواره پویا، شاد و زنده باشد و وابستگی‌های شهر به عناصر اصلی آن موجب می‌شود تا فضای شهری شکل خود را بگیرد.

او افزود: مشهد الرضا (ع) شهر امام رضا (ع) است؛ از این رو باید فضایی داشته باشد که کرامت و برکت رضوی در آن جاری شود و به مرور زمان زیبایی‌های خاص خود را در همین فضا تلطیف کند.

رئیس اداره امور هنری شهرداری مشهد ادامه داد: در سالهای گذشته مردم مشهد با نصب المان‌های مختلف و ایجاد فضای شهری متفاوت به استقبال بهار می‌رفتند، اما  امسال جشنواره بین المللی هنر‌های شهری مشهد برگزار خواهد شد.

چوپانکاره بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره این است که بتوانیم شهر را زیبا کنیم و از توان هنرمندان استفاده کنیم تا اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد زیرا گسترش فضای برکت، کرامت و حمکت که صفات مرتبط با امام رضا (ع) هستند؛ شهر را زیبا می‌کند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.