طی حکمی، امیر فتحی به سمت رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طی حکمی از سوی ریاست قوه قضائیه، امیر فتحی به سمت رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد منصوب و از زحمات و تلاش‌های فیض الله قائدی رئیس کل پیشین تجلیل شد.

در آیین تکریم و معارفه این دو مقام قضایی، احمدرضا بهرامی رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به رسالت دستگاه قضا برای خدمت رسانی به شهروندان، دادگاه و دادسرا را واحدی دانست که با گره گشایی از کار مردم موجبات پیشبرد و تعالی اهداف عالیه نظام را فراهم می‌آورند.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد، افزود: ما هرچه داریم از این مردم است و جایگاهی نیز که امروز در آن قرار گرفته ایم به لطف همین مردم محقق شده است و به پاسداشت این لطف بزرگ باید تمام قد خدمتگزار مردم باشیم.

بهرامی با بیان اینکه ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و زمینه ساز شناسایی و رفع اشکالات در دستگاه قضایی می‌شود، اضافه کرد: دیدار‌های مردمی مسئولان دستگاه قضا، نه تنها موجب رفع سریعتر مشکلات مردم می‌شود بلکه کنترل و نظارت مدیران بر سیستم و مجموعه قضایی را نیز بالاتر برده و به نوعی موجب ارتقای سطح کارآمدی دستگاه قضا می‌شود.

او با اشاره به موضوع حق تسریع فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه و نیز حق وکالت قضات پس از بازنشستگی، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوعات، نامه نگاری‌ها و مکاتبات متعددی با مسئولان عالی رتبه قوه قضائیه صورت پذیرفته و امید داریم تا با رفع دغدغه‌های همکاران محترم قضایی و اداری امکان تحقق بهتر اهداف دستگاه قضا را برای احقاق حق و اجرای عدالت فراهم آوریم.

در ادامه حجت الاسلام سید محمد موسوی راد، مستشار دادگاه تجدید نظر استان ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، استکبار ستیزی را جزء جدا نشدنی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب عنوان و تصریح کرد: ۱۳ آبان روزی است که ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار را درهم شکست و ثابت کرد که تمامی قدرت‌های مستکبر در برابر شجاعت و ظلم‌ستیزی مردم هیچند.

او با اشاره به آیات و روایات قرآنی در خصوص استکبار ستیزی، گفت: ارزش حیات به آزادی و استقلال است و خداوند در قرآن کریم همواره مومنان را سفارش فرموده که در راه حمایت و دفاع از مستضعفین با مستکبران به مبارزه برخیزند.

گفتنی است در پایان آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد، از ۱۷ قاضی و کارمند نمونه کشوری در دستگاه قضایی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار