فرمانده انتظامی شهرستان هریس از دستگیری سارقان منازل متروکه، مغازه‌ها، خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی با بیش از ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ  توکلی فرمانده انتظامی شهرستان هریس اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، پس از طی تشریفات قانونی دو نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان، گفت: سارقان حرفه‌ای در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب بیش از ۱۶ فقره سرقت از اماکن به ویژه منازل متروکه و اماکن خصوصی و مغازه‌ها با همدستی سارقان دیگر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ توکلی افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با مجرمان، قانون گریزان و مخلان نظم وامنیت برخورد قاطع خواهدداشت و ما از شهروندان گرامی تقاضا داریم توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در رابطه با سرقت‌ها و سایر جرایم بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار