فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق طلاجات منازل و اعتراف وی به ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان مراغه ای موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق نحوه سرقت و جمع آوری مدارک و مستندات لازم با اقدامات هوشمندانه ضمن تعامل و همکاری با پلیس آگاهی شهرستان سمنان دریافتند این سرقت‌ها توسط یک سارق منزل سیار حرفه‌ای و سابقه دار صورت گرفته است.

فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: سرانجام کارآگاهان با رصد هوشمندانه و استفاده از تجهیزات ارتباطی مخفیگاه این سارق را شناسایی و طی هماهنگی با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از شهرستان‌های استان تهران دستگیر کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت طلاجات و جواهرات از منازل مردم گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش اموال مسروقه بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار