۹ هزار تست کرونا در آزمایشگاه جهاددانشگاهی بوشهر انجام گرفت

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: ۹ هزار تست کرونا در آزمایشگاه کووید-۱۹این نهاد با تعرفه دولتی انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی احمدی‌زاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: آزمایشگاه تخصصی ویروس‌شناسی کووید-۱۹ خدمتی مشترک از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور کار خود را با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تعرفه دولتی شروع کرد.

او ادامه داد: پارسال برای راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کووید-۱۹ جهاددانشگاهی بوشهر ۲ میلیارد تومان به صورت ملی هزینه شد و  امسال نیز یک دستگاه realtime با اعتبار ملی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای سرعت در جواب‌دهی و ارائه خدمت بهتر به مردم خریداری شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر افزود: کیت تشخیصی مورد استفاده در این آزمایشگاه نمونه تولیدی محققان جهاددانشگاهی است که به عنوان اولین کیت تولید داخل مجوز گرفت.

احمدی‌زاده عنوان کرد: آزمایشگاه ویروس شناسی کووید-۱۹ جهاددانشگاهی بوشهر از شنبه تا پنجشنبه در نوبت‌های صبح و عصر به مردم استان خدمت ارائه می‌دهد و افراد برای نوبت‌گیری می‌توانند با شماره‌های ۰۷۷۳۳۳۵۰۴۳۵ و ۰۷۷۳۳۳۵۰۶۶۵ تماس بگیرند، یا به‌صورت برخط از طریق درگاه www.jdbulab.ir اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: همه مراحل ثبت‌نام، واریز وجه و نوبت‌دهی از طریق درگاه اینترنتی انجام و زمان دقیق مراجعه و پذیرش بیمار برای نمونه‌گیری به فرد اعلام می‌شود. ضمن اینکه امکان ارائه خدمت و نمونه‌گیری در محل نیز فراهم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.