روزانه ۲ هزار دوز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی بوشهر تزریق می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: در ۴۵ روز گذشته در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی بیش‌از ۹۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی احمدی‌زاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۶ مرکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی استان به صورت همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی فعال است، بیان کرد: ۳ مرکز در شهر بوشهر، یک مرکز در شهر خورموج و ۲ مرکز هم در شهر برازجان به مردم خدمات می‌دهند.

او ادامه داد: ۸۵ نیرو در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی از اواخر شهریور تاکنون همه روزه در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعدازظهر ساعت ۱۷ تا ۲۱ در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر افزود: در ۴۵ روز گذشته در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی این استان بیش‌از ۹۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

احمدی‌زاده عنوان کرد: انجام واکسیناسیون گسترده در کشور نوید آن را می‌دهد که موج ششم کرونا با کمترین خسارت جانی روبه‌رو باشد و  خوشحالیم که در پیشبرد سرعت واکسیناسیون و کاهش مر‌گ‌ومیرهای ناشی از بیماری کرونا سهیم بوده‌ایم.


بیشتر بخوانید


او گفت: جهاددانشگاهی به طور مستقیم مسئولیتی در زمینه واکسیناسیون ندارد، اما با توجه به مسئولیت اجتماعی و شرایط کشور اعلام آمادگی کرد تا در این امر مهم به نظام بهداشت و درمان کشور کمک کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.