مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از اجرای مانور ملی مبارزه با آفت کش‌های نباتی غیر مجاز به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشاد مهرابی، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: همزمان با سراسر کشور طی بازدید مشترک کارشناسان حفظ نباتات شهرستان و نماینده نظام مهندسی کشاورزی از ۱۰ فروشگاه مجاز سموم نباتی در سطح شهرستان رامهرمز بازدید به عمل آمد.

او بیان داشت: مانور ملی مبارزه با آفت کش‌های نباتی غیر مجاز به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با هدف افزایش کیفیت و ضریب اطمینان شبکه توزیع آفت کش‌های شیمیایی در رامهرمز اجرا شد.

مهرابی هدف عمده این مانور را بررسی انبار سموم در خصوص نحوه نگهداری و رعایت استاندارد‌های لازم، بررسی لیست سموم مجاز به فروش، تاریخ مصرف سموم و فاکتور آفت کش هاعنوان کرد و افزود: بازدید از این مراکز فروش سموم نباتی به صورت ماهیانه و مکرر در حال انجام می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز ادامه داد: از کشاورزان عزیز تقاضا ‌می‌کنیم در صورت مشاهده مغایرت قیمت فروش و تخلف در زمینه نحوه نگهداری و فروش سموم مراتب را به مراکز جهاد کشاورزی یا مدیریت شهرستان اطلاع دهند و مصرف آفت کش‌ها با تشخیص کارشناس جهاد کشاورزی این مدیریت صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نظارت بر توزیع نهاده ها