فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دردیدار با عضو وابسته به ناجا در شهرستان سراوان، اعضای وابسته را گنجینه‌های ارزشمند در تحقق اهداف و ماموریت¬‌های ناجا عنوان کرد و گفت: اعضای وابسته سند افتخار نیروی انتظامی و میراث داران امنیت جامعه هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  در ادامه بازدید‌های میدانی خود از شهرستان سراوان با "عظیم صبوحی" همکار بازنشسته و عضو وابسته به ناجا در این شهرستان که چندی پیش به علت بیماری در منزل بستری شده بود، دیدار  کرد.

وی در این دیدار اعضای وابسته به ناجا را سند افتخار ناجا و میراث داران امنیت جامعه یاد کرد و گفت: باید از تجارب و اندوخته¬‌های این گوهر‌های گرانبها در اعتلای منزلت سازمانی و تحقق اهداف ماموریتی استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از امنیت امروز کشور ما، مرهون زحمات پیشکسوتان این عرصه است، تصریح کرد: امروز تلاش ناجا بر این است تا امنیت موجود را با تلاش و مجاهدت کارکنان خود و استفاده از تجربیات پیشکسوتان حفظ کند و آن را ارتقاء بخشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشور عزیزمان گذرانده و در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، خالصانه تلاش کرده اند.

گفتنی است، در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان از این عضو وابسته به ناجا و خانواده ایشان به پاس زحمات چندین ساله در تامین نظم و امنیت شهرستان با تقدیم لوح و هدایا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار