فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با اعضای وابسته به ناجا در شهرستان چابهار، گفت: بازنشستگان ناجا، تجربه‌هایی ارزشمند دارند که این تجارب برای پایداری و ارتقای امنیت پایدار بسیار مهم و ارزشمند است.

 سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان   در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در حاشیه دیدار صمیمی با جمعی از اعضای وابسته به ناجا در "شهرستان چابهار"، اظهار داشت: اگر امروز ناجا درجهت خدمتگزاری به مردم موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده، همه مرهون زحمات ارزشمند بازنشستگان و اعضای وابسته به این سازمان در نیروی انتظامی است.

وی پیشکسوتان را سرمایه‌های ارزشمند نظام دانست و افزود: برقراری ارتباط و برگزاری جلسات انتقال تجربه با این عزیزان و استفاده از تجارب آنان در بسیاری از موقعیت‌ها برای پلیس کارگشا بوده و این مهم در دستور کار انتظامی استان قرار داشته و دارد.

سردار طاهری با بیان اینکه بازنشستگان ناجا، تجربه‌هایی ارزشمند دارند که این تجارب برای ادامه راه نیروی انتظامی در تحقق امنیت پایدار بسیار مهم و ارزشمند است، خاطر نشان کرد: باید از اندوخته‌های این گوهر‌های گرانبها در اعتلای منزلت سازمانی و تحقق اهداف ماموریتی استفاده کرد و باید به خواسته‌های این قشر به طور کامل و بی درنگ رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه خدمت به بازنشستگان امید و انگیزه خدمت در سایر کارکنان افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: بازنشستگان به عنوان مظهر تجربه، صبر و استقامت و گنجینه پربار تجربه و دانش هستند و خدمات ارزنده این عزیزان در طول خدمت باعث اندوختن تجارب زیادی شده که شایسته است کارکنان جوان از این تجارب بهره مندی لازم و اثرگذار را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه دیدار با اعضای وابسته به ناجا در استان از برنامه‌های اولویت دار پلیس استان است، خاطر نشان نمود: پیشکسوتان نیروی انتظامی عمر و جوانی خود را صرف کار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند و توجه به بازنشستگان مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان این نیرو خواهد بود.

در پایان این دیدار صمیمی، از تعدادی از اعضای وابسته به ناجا در شهرستان چابهار توسط فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار