رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طرقبه و شاندیز گفت: بیش از ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی در ارتفاعات جنوبی طرقبه و شاندیز که توسط سودجویان تخریب و تصرف شده بود، رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکپور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طرقبه و شاندیز با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار متر مربع اراضی ملی در ارتفاعات جنوبی طرقبه و شاندیز  توسط سودجویان تخریب و تصرف شده بود، رفع تصرف شد، گفت: در عملیاتی مشترک و با دستور مقام قضایی بیش از ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در روستای مایان از ارتفاعات جنوبی طرقبه و  شاندیز که در قالب ۸ قطعه از اراضی ملی که دیوار کشی، فنس کشی و ویلا سازی شده بود و دستخوش تغییر و تبدیل کاربری قرار گرفته بود با حکم مقام قضایی رفع تصرف و قلع و قمع صورت گرفت.

او با بیان اینکه ویلا سازی، استخر و راه‌بندان از جمله مستحدثاتی است که مشمول این حکم شده است، افزود: حفظ و حراست از اراضی ملی در طرقبه و شاندیز به دلیل شرایط خاص گردشگری  و ارزش اقتصادی زمین همواره مورد طمع سودجویان قرار می‌گیرد. لیکن با هوشیاری و همکاری مردم و ساکنین در حوزه‌ها از جمله اطلاع رسانی بوسیله طریق همیاران طبیعت، شورا‌های اسلامی، دهیاران در راستای پیشگیری از هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم به انجام می‌رسد.



انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار