مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در شش ماهه ابتدای امسال بازگشایی و رفع تصرف بیش از ۲۲۰ هزار متر مربع از اراضی بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد برزویی مدیر امور منابع آب مشهد با اشاره به اینکه در راستای صیانت و حفاظت از منابع آبی و حفظ حقوق بیت المال این اقدامات انجام شد، گفت: در شش ماهه نخست امسال، پس از طی شدن مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی، تعداد ۶۷ پرونده مربوط به تخلفات مرتبط با تجاوز و تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه رسیدگی شد.

او افزود: با همکاری نیرو‌های انتظامی توسط این امور، اقداماتی صورت گرفت که باعث آزادسازی بیش از ۲۲ هکتار اراضی حریم، بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مدت مذکور شده است.

مدیر امور منابع آب مشهد ادامه داد: این اقدامات به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی از جمله حدود بستر و حریم رودخانه ها، همچنین پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در هنگام بروز سیلاب‌های احتمالی انجام که با تلاش بی وقفه همکاران گروه حفاظت و مهندسی رودخانه‌های این امور وگروه‌های گشت و بازرسی به اتمام رسید.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.