رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از آغاز کلاس‌های درسی به صورت حضوری از امروز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شایق رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از دو سال وقفه در برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه به علت شیوع کرونا، به دنبال تکمیل واکسیناسیون اساتید و دانشجویان علیه این ویروس از امروز شنبه ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در تمام مقاطع تحصیلی کلاس‌های عملی به صورت کاملا حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

او افزود: کلاس‌های دروس نظری نیز با رعایت موازین بهداشتی به صورت تلفیقی حضوری مجازی برگزار خواهد شد.

شایق اضافه کرد: مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری نسبت به سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری شدند خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۵۰ نو دانشجو در مهر ۱۴۰۰ و بقیه دانشجویان جدیدالورود بهمن‌ماه در این دانشگاه شاغل به تحصیل خواهند شد.

شایق ادامه داد: درحال حاضر در مجموع ۲۵۰۰ دانشجو در ۸ مرکز جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار