رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های NS و آپاچی خبر داد که پس از سرقت آن‌ها را در فضای مجازی به مزایده می‌گذاشتند.

سرهنگ وحید ذاکری رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باندی از سارقان موتورسیکلت ان اس و آپاچی در سطح تهران در حال فعالیت مجرمانه خود بودند و موتور‌های شهروندان را سرقت می‌کردند و در ادامه این وسایل را به وسیله خودرو‌های باربری به سطح شهرستان‌های اطراف پایتخت منتقل می‌کردند.

وی افزود: پس از انتقال موتور‌ها توسط سارقان به شهرستان‌های اطراف تهران، افراد در مکانی اقدام به هک شاسی موتور‌ها کرده و در ادامه در فضای مجازی تحت عنوان مزایده اقدام به فروش موتور سیکلت‌های سرقتی آن هم به سایر هموطنان می‌کردند.

مزایده آپاچی و NS‌های سرقتی در فضای مجازی +تصاویر

مزایده آپاچی و NS‌های سرقتی در فضای مجازی +تصاویر

رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در عملیاتی پس از شناسایی متهمان و اخذ نیابت قضایی سارقان تحت تعقیب دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه شان ۱۷ عدد موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی افزود: ۱۰ موتور سیکلت سرقتی متعلق به شهروندان تهرانی و ۷ موتور نیز متعلق به هم وطنان در استان گلستان است.

مزایده آپاچی و NS‌های سرقتی در فضای مجازی +تصاویر

به گفته سرهنگ ذاکری، پس از تشکیل پرونده، متهمان برای بررسی بیشتر موضوع در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید

پارک جمشیدیه پاتوق سارق موتورسیکلت‌های گران قیمت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Kingferi
۱۵:۰۸ ۱۳ تير ۱۴۰۳
موتورسیکلت آپاچی۱۶۰ دورنگ آبی وسفید مدل ۹۸ شماره پلاک ۱۳۸ ۴۹۷۱۲ در تاریخ ۳۰دی۱۴۰۱ سرقت شده تهران ۱۲ ۱سفند ۱۴۰۲ در سایت دیوار به اسم مزایده فروخته شده قم انسجام.شکایت شده.اطلاع رسانی
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز هوشیار
۱۸:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام موتور منم آپاچی ۱۶۰ ۴وی مدل ۹۸ پلاک ۱۳۸ ۴۹۷۱۲ تو ۳۰دی۱۴۰۱ دزدیدن تهران مرکز شهر ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ یه شخص موتور منو آگهی کرد به عنوان آپاچی ۲۰۰ مدل ۹۷ مزایده پلاک ندارد بیمه ندارد قم انسجام سه شماره دارم ازش که زنگ زدم‌ گفت فروخته.یه کلانتری هم گفتم.۴ ماه گذشت هیچ خبری نیست.برمم قم کجا برم چطوری پیداش کنم.جواب تلفن هم نمیده
آخرین اخبار