آلفارومئو ،خودروی الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌ کند

شرکت آلفارومئو قصد دارد از پلتفرم STLA Large برای خودروی تمام الکتریکی خود استفاده کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ شرکت خودروسازی آلفارومئو در حال توسعه یک نسخه تمام الکتریکی از سدان خود است.  ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل این شرکت، گفت که آلفارومئو خودروی برقی خود را در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد. همچنین او فاش کرد که این خودرو روی پلتفرم STLA Large از شرکت  Stellantis ساخته خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، تابستان سال گذشته توسعه دهندگان این شرکت خودروسازی  اعلام کردند که به خودروهایش اجازه می‌دهد تا سرعت صفر تا ۶۰ را در کمتر از دو ثانیه طی کرده و امکان برد بالقوه ۵۰۰ مایل را فراهم کند. گفته شده شرکت دوج، یکی دیگر از کمپانی‌های خودروسازی نیز از پلتفرم Stellantis،  در اتومبیل تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد.  آلفارومئو همچنین می‌تواند یک نسخه Quadrifoglio از جولیا را ارائه دهد، اما ایمپاراتو گفت که این بستگی به این دارد که آیا می‌تواند عملکردی را که با نام مستعار مرتبط است، دریافت کند.

خودروی الکتریکی آلفارومئو

گزارش‌ها حاکی از آن است که Guilia بخشی از یک حمله گسترده‌تر به خودرو‌های برقی است که آلفارومئو برنامه ریزی کرده است. ایمپاراتو به Auto Express گفت: "سدان جولیا اولین خودروی برقی است که با پلتفرم STLA Large  در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و ما شاهد عرضه بزرگی در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ خواهیم بود و آلفا رومئو را به عنوان یک BEV کامل در سال ۲۰۲۷ خواهیم دید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار