به اولین لندرور تمام الکتریکی سلام کنید!

رنج روور اولین لندرور تمام الکتریکی خواهد بود که بزرگترین صفحه نمایش تاریخ خود را تا به امروزخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، لندرور اعلام کرده است که شاسی بلند لوکس خود، یعنی رنج روور، با پیشرانه تمام برقی، در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این خبر در کنار معرفی رنج روور جدید منتشر شد که دارای طیف گسترده‌ای از فناوری و یک پلاگین هیبریدی پیشرفته با برد الکتریکی بسیار بهبود یافته است.

رنجروور تمام الکتریکی اولین لندروری خواهد بود که پیشرانه‌ای بدون موتور احتراقی را ارائه می‌دهد و اولین خودرو از شش خودروی تمام الکتریکی جدیدی خواهد بود که در سال‌های آینده عرضه خواهند شد. البته لندروور هیچ چیز دیگری در مورد اولین رنج روور تمام الکتریکی خود فاش نکرده است، اما مجموعه گسترده‌ای از فناوری را که برای مدل جدید معرفی شده ۲۰۲۲ خود به ارمغان می‌آورد را آشکار کرده است.

رنج روور تمام الکتریکی

دستیار صوتی الکسا شرکت آمازون به طور کامل در سیستم اطلاعات سرگرمی ادغام شده است و به کاربر امکان می‌دهد اخبار و آب و هوا را بررسی کند، عملکرد‌های ماشین مانند ناوبری و صدا را تنظیم و خانه خود (مانند چراغ‌ها و درب گاراژ) را با صدای خود کنترل کند.

رنج روور جدید ۲۰۲۲ همچنین دارای Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم است که نیاز به کابل برای اتصال تلفن هوشمند به خودرو را از بین می‌برد. یک پد شارژ بی سیم گوشی نیز در کنسول مرکزی وجود دارد که بسیار کاربردی است. کاربران همچنین دو صفحه نمایش بزرگ ۱۳.۱ اینچی و ۱۳.۷ اینچی دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
مگه چه تحفه ایه که بهش سلام کنیم
آخرین اخبار