بر اثر برخورد صاعقه ایستگاه ۶۶ کیلوولت شهرستان خنج آتش گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اثر برخورد صاعقه ایستگاه ۶۶ کیلوولت شهرستان خنج آتش گرفت و این حادثه باعث شد که از ساعت ۱۴ عصر امروز برق در این شهر قطع شود. 

بارش باران و‌وقوع صاعقه همچنان در این منطقه ادامه دارد و تلاش نیرو‌های آتش نشانی برای مهار آتش ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه بر اثر برخورد آذرخش، ایستگاه ۶۶ کیلوولت خنج آتش گرفت و دچار حادثه شد گفت: این حادثه خاموشی‌هایی در شهر خنج به دنبال داشت که با تلاش نیرو‌های شرکت برق تا ساعت ۲۴ امشب این خاموشی‌ها بر طرف خواهد شد.

غلامرضا نصیری افزود: اکنون نیز بخش عمده‌ای از شهر خنج و مشترکان سایر مناطق در این شهرستان برق دارند و تلاش‌ها به دبال برق دار شدن سایر مناطق این شهرستان ادامه دارد.

او با بیان اینکه بروز اتصالی روی کابل خروجی شرکت گاز موجب ایجاد اختلال در تامین و انتقال برق از ایستگاه یاد شده است افزود: کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای در این شهرستان در صحنه حضور دارند و موضوع وصل برق را پایش می‌کنند.

عبدالله حقیری فرماندار شهرستان خنج نیز با اشاره به برخورد صاعقه به ایستگاه برق و به دنبال آن بروز آتش سوزی در این ایستگاه گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق هنوز برآورد نشده و تلاش شده برق شهر بصورت موقت وصل شود.

حقیری اضافه کرد: پایین بودن ولتاژ برق در سطح شهر موجب شده تا برخی شهروندان با مشکل پایین بودن فشار آب نیز مواجه شوند که کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی در حال رفع این مشکلات هستند، ضمن آنکه شهروندان تا رفع کامل مشکل باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار