هفته ششم لیگ برتر فوتسال با شکست سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی امروز ۲ تیم مقاومت البرز و سن ایچ ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی، تیم فوتسال مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ از سد حریف خود عبور کند. ساوجی‌ها با این شکست فرصت صدرنشینی را از دست داده و جای خود را به گیتی پسند اصفهان دادند. بازی تیم‌های مقاومت البرز و سن ایچ ساوه به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار شد.

در آخرین بازی امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و چیپس کامل مشهد رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این نماینده مشهد بود که توانست با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ از سد سپاهان اصفهان عبور کند. در این بازی که به میزبانی سپاهان و در سالن بدون تماشاگر آبفای اصفهان برگزار شد، علی اصغر سوبدایی، محمد پیکان، سینا هادیان و حمیدرضا مرادیان موفق شدند برای چیپس کامل مشهد گلزنی کنند و مراد ناظری، میلاد چراغی و محمد بیاتی هم گل‌های سپاهان را وارد دروازه نماینده مشهد کردند.

شب گذشته تیم گیتی پسند اصفهان با پیروزی برابر ملی حفاری اهواز موفق شد با ۲۱ امتیاز به صدر جدول صعود کند. هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ آبان ماه) هفته آینده در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار