هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با انجام ۵ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار شد. در حساس ترین  بازی امروز تیم های کراپ الوند قزوین و مس سونگون که در ترکیب خود از بازیکنان ملی پوش فراوانی بهره می برند به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. در این بازی که به میزبانی کراپ برگزار شد، مهدی جاوید و بهزاد عظیمی ۲ ملی پوش فوتسال کشورمان موفق شدند برای کراپ در این مسابقه گلزنی کنند و حمید احمدی و سعید تقی زاده هم توانستند گل‌های مس سونگون را وارد دروازه کراپ کنند.

در دیگر بازی مهم امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز رو در روی هم قرار گرفتند. در این دیدار که به میزبانی گیتی پسند برگزار شد، در پایان این تیم اصفهانی توانست با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ حریف اهوازی خود را شکست داده و گام بلندی را برای کسب قهرمانی بردارد. در این بازی سعید احمد عباسی (۳گل)، علی اصغر حسن زاده و محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف و فرهاد توکلی موفق شدند برای گیتی پسند گلزنی کنند و حسین فهیمی مقدم هم هر ۲ گل ملی حفاری را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم رفتند و در پایان هر ۲ تیم به مساوی ۲ بر ۲ رضات دادند. در این مسابقه که به میزبانی فرش آرا برگزار شد، محمدرضا رحمان نیا و احمد حسن پور گل‌های فرش آرا را به ثمر رساندند و رحمان سارانی و رضا سپندار موفق شدند برای زندی بتن در این بازی گلزنی کنند.

نتایج کامل بازی‌های امروز هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

کراپ الوند قزوین ۲ - مس سونگون ۲

گیتی پسند اصفهان ۷ - ملی حفاری اهواز ۲

فرش آرای مشهد ۲ - زندی بتن کلاردشت ۲

راگای تهران ۲ - مجتمع فردوس قم صف

فولاد زرند ایرانیان صفر - شهروند ساری صفر

همچنین ۲ بازی هم فردا برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین بازی مقاومت البرز برابر سن ایچ ساوه قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.