قنواتی گفت: با فعال‌سازی سامانه ستاد ایران برای شهرداری بندر امام خمینی (ره)، تمام معاملات، مناقصه‌ها و مزایده‌های شهرداری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرید قنواتی سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: با فعال‌سازی سامانه ستاد ایران برای شهرداری بندر امام خمینی (ره)، تمام معاملات، مناقصه‌ها و مزایده‌های شهرداری از طریق این سامانه بدون واسطه‌گری انجام می‌شود.

او بیان داشت: سامانه ستاد ایران، سامانه‌ای است که خرید‌های کوچک و متوسط، مناقصه‌ها و مزایده‌های شرکت‌ها و ارگان‌ها از طریق این سامانه به اطلاع تامین‌کنندگان می‌رسد.

قنواتی افزود: تامین کنندگان با ثبت‌نام در سامانه ستاد ایران می‌توانند بدون واسطه با مناقضه‌گذار یا خریدار ارتباط برقرار کنند و طبق قانون شهرداری‌ها می‌توانند خرید‌های و استعلام‌های تا سقف ۵۲۰ میلیون تومان را به صورت مستقیم با فروشگاه‌ها و شرکت‌های دیگر، بدون طی کردن فرآیند و تشریفات مناقصه عمومی، انجام بدهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: در راستای شفاف‌سازی و حذف واسطه‌ها با پیشنهاد و پیگیری شورای اسلامی دوره ششم شهر، شهرداری بندر امام خمینی (ره) به سامانه ستاد ایران متصل شد بنابراین شهرداری موظف است تمام استعلام‌های بهاء خرید کلی و جزئی، کار‌های عمرانی و خدماتی تا سقف ۵۲۰ میلیون تومان را از طریق سامانه ستاد ایران انجام بدهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره) با دعوت از همه فعالان اقتصادی شهری برای حضور فعال در سامانه ستاد ایران، گفت: تمام شرکت‌ها و فروشگاه‌های دارای مجوز‌های کسب و کار در بندر امام خمینی (ره)، بدون واسطه‌گری می‌توانند در مناقصه‌ها و مزایده‌های شهرداری تا سقف ۵۲۰ میلیون تومان شرکت کنند.

او افزود: مناقصه‌ها، مزایده‌ها و خرید‌های مورد نیاز توسط کارپردازی شهرداری بندر امام خمینی (ره) درون سامانه ستاد ایران بارگذاری می‌شود و در بازه زمانی مشخص، شرکت‌ها و فروشگاه‌های دارای مجوزی که در سامانه ثبت‌نام را انجام دادند، می‌توانند بدون واسطه‌گری و در فضای سالم رقابتی شرکت کنند.

قنواتی تصریح کرد: تمام افراد حقیقی، حقوقی که مجوز‌هایی برای فروش کالا و خدمات دارند، باید در سامانه ستاد ایران ثبت‌نام کنند و ان‌شاءلله بتوانیم با ارائه خدمات مؤثر چالش‌ها را حل کرده و در راستای شفاف‌سازی مالی شهرداری بندر امام خمینی (ره) گام موثری برداشته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار