تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتبال کشور بازماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر علیرغم پیروزی پرگل در هفته پایانی لیگ دسته ۲ فوتبال کشور به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتبال کشور بازماند.

 شاگردان حسن شیرعلی  در هفته بیست و ششم پاس همدان را با ۶ گبشکست داد و به امتیاز ۴۵ رسیدند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری در رده چهارم ایستاد.

صادق آلبوصبیح ٢ مرتبه، رسول سعدیان، سجاد ریحانی فر، خیرالله ویسی آرا و حمید جرفی گلزنان شهرداری در این دیدار بودند همچنین خیرالله ویسی آرا یک پنالتی را برای شهرداری از دست داد.

زرد پوشان ماهشهری که در این فصل با استفاده از کادر فنی و بازیکنان بومی با کمترین هزینه نتایج فوق العاده‌ای گرفته بودند تا یک قدمی صعود پیش رفتند و چه بسا اگر کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال ناعادلانه ۳ امتیاز دیدار با اترک بجنورد را از ماهشهری‌ها کم نمی‌کردند امشب شاگردان حسن شیرعلی در تدارک جشن صعود بودند.

فصل جاری لیگ دسته دو فوتبال کشور با حضور ٢٨ تیم در دو گروه برگزار شد که شهرداری همدان از گروه A و مس شهربابک کرمان از گروه B به لیگ دسته اول ایران صعود کردند. سومین تیم صعود کننده نیز در بازی پلی آف بین ویستا توربین تهران و شهید قندی یزد مشخص خواهد شد.

در منطقه پایین جدول نیز تیم‌های نفت‌وگاز گچساران و اتحاد کامیاران از گروه A و تیم‌های نفت امیدیه و سردار بوکان از گروه B به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.