سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: هزینه‌های نجومی برای برخی تیم‌های لیگ فوتبال کشور عادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی رضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان در صحبت‌های قبل از بازی یا نساجی مازندران با بیان اینکه تیم‌های لیگ به دو دسته متمول و غیر متمول تقسیم می‌شوند، گفت: برخی تیم‌ها که می‌خواهند در کورس قهرمانی بمانند بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنند و این هزینه‌ها برای آن‌ها عادی است.

او افزود: قرارداد سه ساله یکی از بازیکنان که در تیمی متمول توپ می‌زند از کل بودجه تیم صنعت نفت آبادان بیشتر است.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مباحث مالی صد درصد در عملکرد تیم‌هایی مانند نفت و نساجی تاثیر می‌گذارد، ادامه داد: در این تیم‌ها مدیران شبانه روز بدنبال حل مشکلات مالی تیم هستند.

منصوریان گفت: صنعت نفت هم مشکلات مادی دارد اما قرار است نسبت به این مشکلات انعطاف بیشتری داشته باشیم.

او افزود: با وجود مشکلات مالی تیم صنعت نفت به روز‌های خوب خود برخواهد گشت و جایگاه خود را پیدا می‌کند.

اعتراض تیم ها به داوری

علی رضا منصوریان در خصوص داوری در بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: بیشتر تیم‌های حاضر در لیگ به شیوه داوری‌ها اعتراض دارند و صحبت‌های که مدیران برخی تیم‌ها در خصوص داوری‌ها کرده اند مربیان را نگران می‌کند.

او ابراز امیدواری کرد داور بازی فردا بهترین داوری را انجام دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فردا بازی بسیار سختی مقابل نساجی خواهیم داشت، گفت: نساجی تیمی جسور است که پرفشار بازی می‌کند اما ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم.

روزهای خوب در انتظار نفت

منصوریان در خصوص نتایج ضعیف صنعت نفت در سه بازی گذشته با بیان اینکه بعد از چند ماه قرار است روی نیمکت تیم بنشینم، افزود: اشتباهات فردی زیادی داشتیم و می‌توانستیم در برخی بازی‌ها مثل بازی با تراکتور به تساوی برسیم.

او افزود: اعضای کادر فنی فوق العاده برای تیم زحمت کشیدند و اگر بازی فردا به نفع ما پایان یابد قطعا نمی‌گویم حضور من روی نیمکت باعث این برد شده است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:غیبت من شاید در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته باشد اما در خصوص مسائل فنی تاثیری نداشته است، چون که این تیم کادر فنی بسیار خوبی دارد.

نفت آبادان که در سه دیدار گذشته خود ۶ گل خوردند و موفق به گل زنی نشدند فردا در ساری مقابل نساجی بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.