آیت الله ناصری گفت: با اقدام به موقع و مقتدرانه سپاه در عملیات مقابله با دزدی دریایی آمریکا، هیمنه آمریکا شکسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به شکست آمریکا در جریان دزدی دریایی نفت ایران در دریای عمان از اقدام به موقع و مقتدرانه سپاه در این عملیات قدردانی کرد. 

او با بیان اینکه این حرکت شجاعانه سپاه نشانه اقتدار ایران اسلامی در عرصه دفاع از کشوراست گفت: دلاور مردان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد متجاوزان به منافع کشورمان در هر گوشه از جهان دست درازی کنند.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در جریان سرقت نفت ایران تاکید کرد: با این شکست هیمنه آمریکا شکسته شد.

آیت الله ناصری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که این قانون بتواند بسیاری از تغییرات در الگوی زندگی خانواده‌ها نظیر بی توجهی به کاهش جمعیت را اصلاح کند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تبریک فرا رسیدن روز فرهنگ عمومی با اشاره به توطئه دشمنان به ویژه انگلیس برای تغییر فرهنگ جامعه ایرانی گفت: باید تلاش کنیم تا با حرکت به سوی فرهنگ اسلامی فرهنگ خدا محوری را بیش از پیش در جامعه رواج دهیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.