امام جمعه راور گفت: شفاف سازی و پیگیری مطالبات مردم باعث امیدواری و اعتماد آنان به مسئولین شده و دشمنان را در اهداف شومشان ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان راور به امامت حجت السلام والمسلمین زمانی امام جمعه شهرستان راور برگزار شد.

 امام جمعه راور در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، عمر را سرمایه مهمی دانست که خداوند در اختیار بشر قرار داده است و افزود: این سرمایه درحال تمام شدن است و باید از آن برای ساختن جهان آخرت استفاده کرد.

امام جمعه راور در ادامه با اشاره به آداب مجالست با قران، افزود: اگر آداب مجالست با قرآن کامل رعایت شود حقایق آن بر انسان آشکار خواهد شد و اولین قدم برای درک حقایق قران ترک گناه و دوری از حرام است.

امام جمعه راور در خطبه دوم به حرکت اخیر آمریکا برای دزدیدن نفتکش ایران در دریای عمان اشاره کرد با تقدیر ازحرکت قهرمانانه نیرو‌های سپاه در ناکام گذاشتن آمریکا دراین دزدی دریایی، آن را موجب حقیر شدن آمریکا دانست.

در ادامه حجت السلام والمسلمین زمانی با گرامیداشت ۱۳ آبان با اشاره به جمله معروف امام که فرمودند آمریکا در مقابل ملت ایران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: حرکت استبکار ستیزی ملت ایران ادامه حرکت ظلم ستیزی سیدالشهداء علیه اسلام است.

در پایان امام جمعه راور همچنین با اشاره به مطالبه گری مردم وشفاف سازی مسئولین افزود: شفاف سازی و پیگیری مطالبات مردم باعث امیدواری مردم و اعتماد آنان به مسئولین شده و دشمنان را در اهداف شومشان ناکام خواهدگذاشت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار