امام جمعه کوهبنان گفت: تکیه به استکبار جهانی فسادآور است، چون فکر آنان ظالمانه است لذا باید از تقویت استکبار جهانی پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت مسائل بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: یوم الله سیزده آبان روز استکبار ستیزی است که نماد استکبار در حال حاضر آمریکا هست.

او افزود: بر اساس آیات نورانی قران کریم به کسانی که ظالم و مستکبر هستند نباید تکیه کنیم لذا امروزه ایران قوی و با عزت نباید نگاهش به آمریکا باشد، چون بار‌ها شاهد ظلم این کشور بوده ایم.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: تکیه به استکبار جهانی فسادآور است، چون فکر آنان ظالمانه است لذا باید از تقویت استکبار جهانی پرهیز شود.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: همواره شاهد ریختن خون‌های بی گناه به وسیله استکبار جهانی بودیم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، امنیت، دوران دفاع مقدس، غدیر بواسطه ظلم آمریکا و ایستادگی در برابر قدرت‌های ظالم جانشان را فدا کردند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: کشور ما کشور امام زمان (عج) است که نام شیعه به خوبی در ایران اسلامی می‌درخشد لذا باید فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی تقویت شود.

او افزود: یاد و خاطره شهدای آبان ماه کوهبنان و شهدای دانش آموز بویژه شهیدان میثم سیف الهی و ایرج امیری سیف الدینی که در آبان ماه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در روز فرهنگ عمومی قرار داریم در حالی که فرهنگ عمومی از فرهنگ‌های مختلف تشکیل شده فرهنگ‌های ایثار و شهادت، ماندن با عزت، ایستادگی با اقتدار، قوی شدن همراه با علم و. همواره باید تقویت شوند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: حضرت امام (ره) فرهنگ ایثار، شهادت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را به ما آموخت باید این فرهنگ همواره در جامعه ساری و جاری باشد.

امام جمعه کوهبنان گفت: باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان که همواره بدنبال ترویج فرهنگ اسلامی هستند تقدیر کرد.

او افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران با عزت، اقتدار و شجاعانه نفت کش ایران که به وسیله آمریکایی‌ها ربوده شده بود را پس گرفتند باید از سپاه پاسداران که باعث عزت مسلمین جهان و تقویت نیرو‌های مقاومت شدند تقدیر و تشکر کرد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: باید یاد و خاطره شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران که در سال ۹۰ به شهادت رسید را گرامی بداریم.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: مجلس قانونی تصویب کرد که جهت حمایت از خانواده، فرزندآوری و ازدواج هست جوانان باید با توکل به خدا بدنبال ازدواج باشند در حالی که مقام‌معظم رهبری همواره بر این مهم تاکید دارند.

او افزود: سالروز ولادت باسعادت عبدالعظیم حسنی را در پیش داریم که در مدینه متولد شد ایشان انسانی محدث و پرهیزگار بود و نسب ایشان با چند واسطه به امام حسن مجتبی (ع) می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار