موسسه همدلان مهرآفرین کوثر خوزستان برای کمک به خانواده‌های نیازمند در میدان است.

کوثری مدیرعامل موسسه همدلان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تشکر از همیاران موسسه همدلان مهرآفرین کوثر خوزستان گفت: طی ۲ ماه اخیر فعالیت‌های خوبی برای کمک به مددجویان این موسسه انجام شد.

او بیان داشت: اهدای ۵۶ مخزن آب یک هزار لیتری به سراسر خوزستان که توزیع آن با کمک موسسات و گروه‌های فعال خیریه انجام گردید و ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به همراه کیف و ... به دانش آموزان اهدا شد.

کوثری افزود: با کمک خیران اهدای گوشی و تبلت به دانش آموزان مددجو  و تهیه  ۸ عدد کمد و کمد کشویی به خانوار‌های مددجو اهدای تختخواب بهمراه کمک جهیزیه به زوج نیازمند شهرستان کارون و تعدادی موکت و فرش به نیازمندان اهدا شد.

مدیرعامل موسسه همدلان اهواز  تصریح کرد: ۳۰ عدد بسته غذایی به همراه ۶۰ عدد مرغ به خانوار‌های بی سرپرست و اهدای شیر ۱۲۰ قوطی شیر خشک به نوزادان تحت پوشش موسسه و ۳ ویلچر برای مدد جویان اهدا گردید.

این مقام مسئول ادامه داد: اهدای ۳۰ بسته گوشت گرم گوسفندی، ارائه خدمات شب ازدواج به ۸ زوج نیازمند، برگزاری جلسات و آموزش حین کار پرسنل همدلان جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات،  ثبت نام ۳۵ دانش آموزی که ترک تحصیل کرده و امیدی به بازگشت به مدرسه نداشته اند، تهیه اقلام دارویی مددجویان از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.