اخبار جدید از ویژگی‌های پلتفرم متاورس/ Metaverse کارمزد ندارد

متاورس که مدتی قبل توسط زاکربرگ معرفی شد، هیچ گونه کارمزدی برای تراکنش و استفاده دریافت نمی‌ کند.

به گزارش  خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزبات ، پلتفرم Metaverse که از سوی فیسبوک ایجاد شده است، تنها یک رسانه یا شبکه اجتماعی نخواهد بود، زاکربرگ برنامه بسیار بزرگی برای این پلتفرم مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای کاربران و سازندگان محتوا دارد. مارک زاکربرگ مدیرعامل متا، شرکتی که پلتفرم‌هایی مانند متاورس، فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را در اختیار دارد، به تازگی اطلاعات جالبی در مورد متاورس برای سازندگان محتوا به اشتراک گذاشته است.

طبق مجموعه پست‌هایی که مارک زاکربرگ در فیسبوک منتشر کرده است، این شرکت هیچ هزینه‌ای برای پلتفرم یا کارمزدی از متاورس مانند اپل دریافت نخواهد کرد. در حال حاضر هر تراکنش انجام شده در دستگاه‌های اپل شامل ۳۰ درصد کارمزد می‌شود.

پلتفرم متاورس

کارمزد پلتفرم متاورس

به گفته زاکربرگ، این شرکت به زودی یک لینک تبلیغاتی برای تولیدکنندگان محتوا منتشر خواهد کرد که در آن، سازندگان می‌توانند اشتراک خود را پیکربندی کنند. وقتی کاربران با استفاده از این پیوند‌ها مشترک می‌شوند، می‌توانند تمام درآمد خود را منهای مالیات حفظ کنند. مدیرعامل متا همچنین تأیید کرد که تولیدکنندگان محتوا مالکیت بیشتری بر مخاطبان خود خواهند داشت. در واقع تولیدکنندگان محتوا می‌توانند ایمیل‌های مشترکین جدید را دانلود کنند. اگرچه به نظر یک ویژگی عالی برای سازندگان است، اما برای کاربران احتمالا اینطور نباشد.

این شرکت به زودی یک طرح جایزه ارائه می‌دهد که در آن متا برای هر مشترک جدید، به تولیدکنندگان محتوا پول پرداخت می‌کند. این بخشی از سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری فیسبوک است که در تابستان امسال اعلام شد. این بدان معنا است که متاورس، تولیدکنندگان محتوای بیشتری را به پلتفرم خود جذب می‌کند تا آن را از نظر محتوا غنی و کاربران بیشتری را برای خودش نگه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.