مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۰ یادمان شهید برای شهدای گمنام در استان ساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی هنری و موزه دفاع مقدس در سال ۸۹ کلنگ‌زنی و عملیات ساخت از سال ۹۰ آغاز شد که بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این مرکز هزینه شده است.

او افزود: برای تکمیل این مجموعه فرهنگی که بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز مورد نیاز است.


بیشتر بخوانید


ذوالفقاری اضافه کرد: این مرکز در سه بخش گنجینه دفاع مقدس و ساختمان مرکز فرهنگی و محوطه با ۶ هزار متر زیربنا و در هفت طبقه و هشت قسمت در دست احداث است.

او به تهیه تندیس ۱۴۰ فرمانده و سردار شهید چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: این تندیس‌ها در مرکز فرهنگی هنری و موزه دفاع مقدس نصب خواهد شد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه در استان ۱۲۱ شهید گمنام در ۳۹ نقطه یادمانی به خاک سپرده شده است، تصریح کرد: تاکنون ۲۰ یادمان شهید برای شهدای گمنام در استان ساخته شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید و ۵۰۸ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.