«فرشید میرهاشمی» از داوران درجه یک بین‌المللی کشورمان که در مراغه سکونت دارد، امروز، جمعه در دور رفت گروه «د» بیست‌ویکمین لیگ برتر کشتی کشور در سنندج قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،میرهاشمی داورمراغه ای گفت: کلیه شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی و داوری جهت شرکت در این دور از رقابت‌ها، تست PCR ارایه کردند و وزن‌کشی نیز شامگاه گذشته انجام شد.

اوافزود: «غلامرضا طاهرخانی» از قزوین، «مزدک گیتی» از همدان، «وحید خوش‌طینت» از تهران دیگر داوران درجه یک بین‌المللی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

او بیان کرد: همچنین ۲ داور درجه ۲ بین‌المللی شامل «محمد مدبر» از کرمانشاه و «عباس کارگرپور» از تهران نیز در این دوره قضاوت خواهند کرد.

 «میرهاشمی» طی سال ۱۳۹۱ داوری درجه یک بین‌المللی کشتی را دریافت کرد و از آن زمان تاکنون به طور مرتب در رویداد‌های بین‌المللی و حداقل ۵۰ مسابقه داخلی سوت زده است.

اوکه داوری در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ بلغارستان را در کارنامه‌اش دارد، طی اسفند ۱۳۹۹ نیز همراه با تیم ملی به ایتالیا رفت و با داوری در جام «پلیکونه» تجربه‌ای دیگر کسب کرد.

او متولد ۱۳۶۳ در مراغه و فرزند «میربابا میرهاشمی» است و پدرش نیز از داوران درجه یک بین‌المللی کشورمان بود؛ این شهرستان تاکنون علاوه بر میرهاشمی‌ها، یک داور درجه یک بین‌المللی دیگر با نام «بهروز نجفقلی دوست» را به جامعه کشتی کشورمان تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فرنگی ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.