معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از همکاری مجموعه آستان قدس به ویژه تولیت معظم این آستان با فرماندهی مرزبانی در طرح حرم تا حرم گفت: مرزبانی فرصت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ امام رضایی و زیارت است، چرا که در مرز‌ها تمام اقوام مرزنشین حضور دارند.

او با اشاره به ارسال پرچم از مشهد به تمامی شهر‌های مرزی کشور افزود: حال و هوای بسیار خوبی در مرز‌ها و شهر‌های مرزی ایجاد شده بود به طوری که دل‌ها و قلوب مرزبانان و مرزنشینان به سمت و سوی بارگاه منور رضوی رفته بود و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم عزیزانی که مدت هاست مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) نیامده اند را به خواسته شان رسانده باشیم و حاجت خود را نیز گرفته باشند.

 آستان قدس آمادگی هر گونه همکاری را با مرزبانی دارد

مهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس با تقدیر و تشکر از مجموعه مرزبانی، مرزبانان را با اخلاص‌ترین و زحمت کش‌ترین افراد برشمرد و گفت: مرزبانان مظلومند و زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها دیده نمی‌شود.

او با گرامی داشتن یاد و نام شهدای مظلوم مرزبانی افزود: امنیت از مرز‌ها آغاز می‌شود و ما قدردان زحمات و تلاش مرزبانان هستیم.

این وظیفه خطیر رسانه هاست تا امنیت سازان مرز‌ها را به عموم مرد بشناسانند

شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ضمن تاکید بر اهمیت رسانه گفت: زحمات و تلاش‌های مرزبانان امروز باعث شده است که امنیت مطلوبی در مرز‌ها برقرار باشد، این فداکاری‌ها باید منعکس شود و این وظیفه خطیر به عهده رسانه هاست تا امنیت سازان مرز‌ها را به عموم مرد بشناسانند.

او افزود: ماموریت خطیر بخش رسانه بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که بدون همکاری رسانه‌ها ارزش و اندازه فداکاری‌های مرزبان درک نمی‌شود. 

 قدردانی از همکاره‌های صدا و سیمای خراسان رضوی

نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش‌های مرزبانی گفت: مرزبانی خط مقدم امنیت است و در مشکلات عدیده‌ای که در مناطق مرزی ایجاد شود صدا و سیما در کنار مرزبانی و و مردم هست.

 او افزود: اگر صدا و سیما حمایت نکند امنیت پایدار در مرز‌ها با مشکل مواجه خواهد شد. در بحث عملیات روانی در ماموریت‌ها و حوادث نقش اصلی را رسانه به ویژه صدا و سیما دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: مرز یک مقوله ملی است و همه در آن نقش دارند لذا صدا و سیما هم نقش سازنده‌ای می‌تواند در مرز‌ها ایفا کند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.