مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۲۵۵ هزار و ۱۲۸ تست کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا سلیمی مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: از مجموع این تست‌ها، ۲۳ هزار و ۱۲۳ تست توسط بخش خصوصی و بیش از ۲۳۱ هزار تست توسط بخش دولتی گرفته شده است.

وی افزود:در هفته ای که گذشت ۶ هزار و ۷۷۷ تست کرونا در سیستان و بلوجستان گرفته شده که ۸۷۰ مورد مثبت شناسایی شده است.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۱۸۹ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس تاکنون به ۱۲۹ هزار و ۲۳۳ نفر رسیده است.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: در شبانه‌روز گذشته با فوت یک نفر دیگر شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۶۰۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۲۱۳ بیمار حاد تنفسی و ۵۷ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار