میزان بارش ها در پی فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، از دیروز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ استان تحت تأثیر یک سامانه بارشی قرار گرفته است.

میزان بارندگی طی مدت فعالیت سامانه بارشی تا ساعت ۶:۳۰ امروز در این استان به شرح زیر اعلام شد.

در شهرکرد مرکز استان ۱.۷، ایلبگی ۸.۲، کوهرنگ ۷.۳، بن ۵.۸، اردل و سامان هر کدام ۵.۲، بلداجی ۴.۳، بروجن ۲.۹، فرخ شهر ۲.۶، شلمزار ۲.۵، مال خلیفه ۱.۹، سورشجان ۱.۴، فارسان ۱.۲ و لردگان ۰.۴ میلیمتر بارندگی رخ داده است.

گفتنی است: این سامانه بارشی تا روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در سطح استان فعالیت خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


هم اینک بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری؛ میزان بارش‌ها نسبت به سال قبل و میانگین بلند مدت در استان ۱۰۰ درصد کاهش یافته است و با فعالیت این سامانه بارشی نیز همچنان کمبود بارش وجود دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داریوش از اهواز
۱۹:۰۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام سامانه عزیز یه سری هم به اهواز بزن آب کارون شده فاضلاب خالی بوی گندش خفمون کرده حداقل کارون رو بشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
خوشبحال اصفهانیا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۳۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
سلام،واقعا اوضاع بارندگی و نزولات اسمانی در چهارمحال وبختیاری نتنها خوب نیست بلکه خیلی هم خرابه،بارشها خیلی کم و از طرفی باحفرتونل و پیداکردن رگه های اب در زردکوه که سرچشمه زاینده رود و کارون هست، و برداشت بی رویه اب،چشمه های معروفداستان خشک شدن و متاسفانه چشمه کوهرنگ هم خشک شده این اواخر واین واقعا دردناک و مشکل بزرگیه،باید منابع ابی بانظارت بیشتری برداشت بشن و مسئولان جلوی تونلهای انتقال اب و پمپاژها رو بگیرن ومردم هم درکنار مسئولان استان هستند وگرنه به گفته کارشناسان بزودی شاهد خشک شدن استان و مشکلات پیرامون ان حواهیم بود.
آخرین اخبار