مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، از وقوع تصادف یک دستگاه خودرو تریلی و دو سواری در جاده مواصلاتی لردگان به ایذه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در اثر تصادف یک دستگاه خودرو تریلی و دو سواری در جاده مواصلاتی لردگان به ایذه روبروی روستای دره شور در ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه روز پنجشنبه بین یک دستگاه پراید، پژو، پیکان و تریلی رخ داد که دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به منطقه اعزام شد.

او افزود: این حادثه رانندگی شش مصدوم نیز داشت که دو نفر از سرنشینان این خودرو‌ها که گرفتار و محبوس شده بودند نیز با کمک نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان رهاسازی و به اورژانس تحویل داده شدند.


بیشتر بخوانید


محسن ابراهیمی مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دو نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحت در صحنه جان خود از دست دادند و هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی مناسب و ثابت سازی به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

او ادامه داد: دو نفر دیگر مصدومان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

محور لردگان به بروجن از محور‌های ترانزیت چهارمحال و بختیاری و محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور است، که روزانه بیش از ۴۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.