رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: ورود عجولانه و بدون دانش فنی به عرصه ارز‌های دیجیتال می‌تواند سرمایه شما را با خطر مواجهه کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: ورود عجولانه و بدون دانش فنی به عرصه ارز‌های دیجیتال می‌تواند سرمایه شما را با خطر مواجهه کند و بنابراین کاربران این حوزه باید قبل از ورود به بازار ارز‌های دیجیتال ابتدا اطلاعات لازم در این خصوص را داشته و از مشاوره و راهنمایی افراد خبره در این خصوص استفاده کنند.

 او افزود: برخی از آسیب‌ها و تهدیدات در این حوزه معرفی توکن‌های بی ارزش و کلاهبرداری از کاربران، احتمال مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی با عنوان احراز هویت، هدایت به صرافی‌های جعلی و غیر واقعی است.

سرهنگ حسینی بیان داشت: شهروندان گرامی باید در گام نخست اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید و فروش در این بستر داشته و در گام بعد بدون توجه به تبلیغات اغوا کننده و جذاب اقدام به فعالیت ارزی نمایند چرا که امکان سرقت اطلاعات مالی و حتی هویتی وجود دارد.

 رئیس پلیس فتا خوزستان در پایان گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir‏ بخش فوریت‌های سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.