حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری دقایقی پیش، در پایان سفری یک روزه و پس از حضور در نشست خبری، استان سمنان را ترک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه سیزدهم آبان ۱۴۰۰ در نهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان قرار گرفت.

رئیس جمهوری از صبح امروز پس از ورود به سمنان از فرودگاه، به شهرستان مهدیشهر در شمال سمنان رفت و در سیاه چادر‌های عشایر منطقه حضور یافت و با مسایل و مشکلات عشایر آشنا شد. سپس در این شهرستان به منطقه صنعتی سرزد و از دو واحد تولیدی، شامل یک واحد صادرکننده لوازم سرمایشی و گرمایشی و یک واحد در حال تغییر خط تولید با ظرفیت اشتغالزایی برای بیش از سه هزار نفر بازدید کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سمنان با حضور و زیارت از امامزاده یحیی بن موسی (ع) مزار شهدا را گل افشانی و به مقام والای آنان ادای احترام کرد. وی در منطقه بافت تاریخی سمنان به گفتگو با مردم پرداخت و برخی نامه‌ها و مطالبات مکتوب شهروندان را دریافت کرد.

رئیس جمهوری خارج از برنامه‌های سفر خود در تجمع ۱۳ آبان در مصلای سمنان حضور یافت و سخنرانی کرد.

 اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کردند و ضمن بازدید از واحد‌ها و طرح‌های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستان‌ها آشنا شدند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کردند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان‌های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی بودند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرد و چند بازدید دیگر در برنامه داشت. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید کرد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار